Eindelijk New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Monique Rijthoven - WaarBenJij.nu Eindelijk New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Monique Rijthoven - WaarBenJij.nu

Eindelijk New York

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

30 Mei 2014 | Verenigde Staten, New York

De vlucht was super en om 15.10 uur plaatselijke tijd geland op JFK waar het drama van het wachten voor de douane begon pfffff! Toen met de metro in een klein uurtje naar Manhattan en als je daar dan boven de grond komt weet je niet wat je ziet; de hoge gebouwen, de vele yellow cabs, de drukte op straat oftewel gewoon die hele sfeer, echt geweldig! Het hotel was gelukkig maar een paar honderd meter verder links de hoek om en we hebben weliswaar een kleine, maar lekker kamer met heerlijk bed (waar ik nu in lig)! We konden het niet laten de koffers binnen te gooien en meteen weer naar buiten te gaan. Wilden naar de Brooklyn Hydes Promenade maar dat was veel te ver om nu nog te doen. Dan is het niet zo moeilijk om te bedenken wat dan te gaan doen..... Times Square op natuurlijk!!! Wat een indrukken zeg, 't is net alsof je in een film zit, al die grote verlichte reclamezuilen, massa's mensen, mega grote winkels en gillende sirenes whaahhh! Effe een Mac Donald gepakt en toen vonden het wel zo verstandig om een douchie te gaan pakken en ons bedje in te duiken om morgen om een uurtje of half acht weer aan het ontbijt te zitten. Het is in Nederland nu dus half vijf s'nachts dus is me het dagje wel geweest! Op naar dag twee!

• 30 Mei 2014 - 20:08

Jolanda En Afke:

Wat leuk om te lezen dat de 1e dag goed is verlopen en dat jullie het allemaal zo geweldig vinden. Geniet er lekker van. Dikke kus