Dit is toch zielig.....! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Monique Rijthoven - WaarBenJij.nu Dit is toch zielig.....! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Monique Rijthoven - WaarBenJij.nu

Dit is toch zielig.....!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

04 Juni 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Nouuuuuu, dit is toch niet leuk; Joop is ziek! Gisteravond voelde hij het al aankomen en ja hoor, nu ligt hij doodziek met koorts op bed in het Beresford Hotel in San Francisco! Hij is echt nooit ziek, misschien één keer in de drie jaar en nu net dat we in San Francisco zijn wordt hij ziek.... Had afgelopen nacht al aardig liggen blaffen maar vanochtend toch met een paracetamolletje op pad. Een twee dagen hop-on-hop-off busticket gekocht en naar Fisherman's Wharf gegaan; zo leuk daar. Lekker ff bakkie gedronken en Joop bij één van de viskraampjes (wat net een marktje lijkt) fish en chips genomen. Vervolgens overgestapt op een andere bus die ons naar de Golden Gate Bridge bracht en wat een ding is dat zeg; geweldig. We besloten niet in de bus te blijven zitten maar de brug over te gaan lopen omdat je dat nou eenmaal meegemaakt moet hebben toch? Maar helaas ging het met Joop steeds slechter, die kan thuis dus vertellen dat tie boven op de Golden Gate Bridge over z'n nek is gegaan.... Over de brug dus weer op een bus gestapt die z'n route vervolgde naar Sausalito. Als Joop niet ziek was geweest hadden we daar zeker uitgestapt want dat is echt een schattig plaatsje met hele leuke huisjes en tentjes maar we wilden zo snel mogelijk terug naar het hotel. Ik ga nu toch maar ff alleen naar buiten want het zonnetje schijnt en er is hier zoveel te zien. Hopelijk is hij morgen opgeknapt want om 09.45 uur staat de Ferry naar Alcatraz geboekt.... ben bang dat het hem niet gaat worden, wat ik echt niet hoop!! Arme Jopie.....

• 04 Juni 2014 - 13:01

Jolanda En Afke:

Hey,

Wat k.t zeg. We hopen dat Joop snel weer opknapt en dat jullie morgen samen richting Alcatraz kunnen.
    Have fun. Xx